ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?

 Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής: Επιλέγετε το επιθυμητό προϊόν, βρίσκεστε στο καλάθι σας και στη συνέχεια πατάτε το κουμπί «Ολοκλήρωση Παραγγελίας». Έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία ως επισκέπτης, να εγγραφείτε στο site μας nvboutique.gr έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας ή αν είστε εγγεγραμμένος να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης (αν αυτά είναι διαφορετικά). Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή ή χρήση κάρτας), αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε τη παραγγελία σας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε email με τη σύνοψη της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

 Εάν έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και θέλετε να προσθέσετε κάποιο ακόμα προϊόν, θα πρέπει να ξεκινήσετε μια καινούργια παραγγελία και να σημειώσετε στο πεδίο «Σχόλια» να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας. Για την πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά (210-9328263) ώστε να προσθέσουμε εμείς το νέο προϊόν. Η συμπληρωματική παραγγελία μπορεί να γίνει εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

 Στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου 210-9328263 είτε μέσω email customercare@nvboutique.gr και θα φροντίσουμε για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

 ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ?

 Για τις αποστολές μας στην Ελλάδα και τη Κύπρο συνεργαζόμαστε με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΣΟΣΗΣ?

 Ελλάδα: Τα έξοδα αποστολής είναι 3 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%). Με αγορές από 50 ευρώ και πάνω τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση εντός Αττικής γίνεται σε 1 εργάσιμη ημέρα. Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών.
 Κύπρος: Τα έξοδα αποστολής είναι 5 ευρώ και η παράδοση γίνεται σε 7-10 εργάσιμες ημέρες. Με αγορές από 100 ευρώ και πάνω τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΜΟΥ?

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την επιτυχημένη πραγματοποίηση της και θα συμπεριλαμβάνει το σχετικό σύνδεσμο ώστε να ενημερώνεστε για τη πορεία της.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ?

Σε περίπτωση που η παράδοση δεν έχει γίνει στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2109328263 (ωράριο καταστημάτων) είτε μέσω e-mail στο customercare@nvboutique.gr και θα φροντίσουμε για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Αν η Γενική Ταχυδρομική προσπαθήσει να σας παραδώσει τη παραγγελία σας και απουσιάζετε θα προσπαθήσει άλλες δυο φορές τις επόμενες μέρες. Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να σας παραδώσει το δέμα τότε θα επιστραφεί πίσω σε εμάς.

Εγγραφή

ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ