ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?

 Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής: Επιλέγετε το επιθυμητό προϊόν, βρίσκεστε στο καλάθι σας και στη συνέχεια πατάτε το κουμπί «Προχωρήστε Στο Ταμείο». Έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία ως επισκέπτης, να εγγραφείτε στο site μας nvboutique.gr έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας ή αν είστε εγγεγραμμένος να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης (αν αυτά είναι διαφορετικά). Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή ή χρήση κάρτας), αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε τη παραγγελία σας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε ένα e-mail με τη σύνοψη της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Εάν έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και θέλετε να προσθέσετε κάποιο ακόμα προϊόν, θα πρέπει να ξεκινήσετε μια καινούργια παραγγελία και να σημειώσετε στο πεδίο «Αφήστε ένα μήνυμα για την ταχυδρομική εταιρεία» να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας. Για την πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας τηλεφωνικά (210-9328263) ώστε να προσθέσουμε εμείς το νέο προϊόν. Η συμπληρωματική παραγγελία μπορεί να γίνει εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της αρχικής παραγγελίας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

 Στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά (210-9328263) είτε μέσω email ([email protected]) και θα φροντίσουμε για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

 ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ?

 Για τις αποστολές μας στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ''Γενική Ταχυδρομική''. Στην Κύπρο συνεργαζόμαστε με "Γενική Ταχυδρομική" και "DHL" και στην υπόλοιπη Ευρώπη με "DHL".

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΣΟΣΗΣ?

 Ελλάδα:
Τα έξοδα αποστολής είναι 3 ευρώ (+2€ αντικαταβολή εφόσον υπάρξει). Με αγορές άνω των 50 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση εντός Αττικής γίνεται σε 1 εργάσιμη ημέρα. Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών.
Κύπρος:
1. Γενική ταχυδρομική: Τα έξοδα αποστολής είναι 5 ευρώ (+5€ η αντικαταβολή εφόσον υπάρξει). Με αγορές άνω των 100 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση γίνεται σε 7-10 εργάσιμες ημέρες.
2. DHL: Τα έξοδα αποστολής είναι 8 ευρώ (πληρωμή μόνο με κάρτα). Με αγορές άνω των 100 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Ευρώπη:
Στην υπόλοιπη Ευρώπη συνεργαζόμαστε μόνο με DHL. Τα έξοδα αποστολής είναι 8 ευρώ (πληρωμή μόνο με κάρτα). Με αγορές άνω των 100 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΜΟΥ?
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την επιτυχημένη πραγματοποίησή της. Στην συνέχεια, μόλις αποσταλλεί η παραγγελία σας θα λάβετε ξανά ένα e-mail που θα συμπεριλαμβάνει το σχετικό σύνδεσμο ώστε να ενημερώνεστε για τη πορεία του δέματός σας. Αν δεν το λάβετε ελέγξτε το φάκελο "Ανεπιθύμητη αλληλογραφία".

ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ?

Σε περίπτωση που η παράδοση δεν έχει γίνει στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου (210-9328263) είτε μέσω e-mail στο [email protected] και θα φροντίσουμε για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Αν η Γενική Ταχυδρομική προσπαθήσει να σας παραδώσει τη παραγγελία σας και απουσιάζετε θα προσπαθήσει άλλες δυο φορές τις επόμενες μέρες. Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να σας παραδώσει το δέμα τότε θα επιστραφεί πίσω σε εμάς.

Εγγραφή

ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ